Friday, May 18, 2012

το τέλος του κόσμου

Τη Νοστράδαμος και ημερολόγια των Μάγια εγώ σας έχω την ακριβή ημερομηνία, και ώρα παρακαλώ , που θα έρθει η συντέλεια του κόσμου.

Θα μου πει κανείς γιατί δε το δημοσίευσες νωρίτερα? Δεν ήθελα να προκαλέσω πανικό. Ούτως η άλλως αυτό θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα μας συμβεί.

Όντως όπως έχουν πει και άλλοι το 2012 θα είναι η χρονιά. Αλλά κατ αποκλειστικότητα θα μάθετε την ημερομηνία τώρα.

18 Μαΐου 2012 και ώρα 11:30 άντε και δώδεκα παρατέταρτο πμ GMT + 2ώρες.

Εκείνη περίπου την ώρα θα μου δίνει ο καθηγητής το πτυχίο μου μετά από 11 χρόνια. Οπότε αν στρέψετε το βλέμμα σας προς τον ουρανό θα δείτε μια τεράστια πύρινη σφαίρα να κατευθύνετε προς το μέρος μου.

Γιατί δε γίνετε μετά από τόσα χρόνια δε μπορεί αυτό το γεγονός να έρθει έτσι απλά. Μιας και το γκρέμισμα ενός φούρνο το θεωρό πολύ μικρό σαν συμβάν για να αντισταθμίσει το ότι θα πάρω πτυχίο. Έτσι εκεί βασίζω την σιγουριά μου για το χρόνο της συντέλειας του κόσμου.

Οπότε κανονίστε να απολαύσετε τη τελευταία σας ώρα στο μάταιο τούτο κόσμο όπως νομίζετε εσείς καλύτερα. Γιατί εγώ θα πρέπει να περιμένω να μου δώσουν το κωλόχαρτο. Ούτε το show της καταστροφής δε θα μπορώ να απολαύσω με την άνεση μου.

Άντε να 'στε καλά και να φοράτε μαγιό θα κάνει ζέστη. Εγώ πάντως με μαγιό θα είμαι.

Υ.Γ. Αν πέσω έξω στον ακριβή χρόνο δε φταίω εγώ αλλά ο καθηγητής που θα πιάνει τη κουβέντα με τους προηγούμενους.


3 comments:

ερωτευμένη σχιζοφρενής said...

Συγχαρητηρια! Καλη Σταδιοδρομια..:) Ακόμα και στις εποχές που ζούμε, ένα πτυχίο κάπου χρησιμεύει!

Beer-o-mixalhs said...

ναι δε το ξέρεις, πριν από τη καταστροφή ο κόσμος τρέχει στο super market για γάλατα και κωλόχαρτα.
Ε εγώ μόνο γάλα θα πάρω ;)

ερωτευμένη σχιζοφρενής said...

Νόμιζα ότι έτρεχε για γάλα και μακαρόνια. Αυτό με τα κωλόχαρτα δε το είχα υπ'όψιν.