Saturday, October 20, 2007

I’m only happy when it rains.


Τι καλύτερο από το να έρχεσαι σπίτι σου μετά από καιρό. Να έχεις τη μαμά σου να σου μαγειρεύει. Να βρίσκεις καθαρά ρούχα και το δωμάτιο σου συγυρισμένο χωρίς να κάνεις εσύ τίποτα. Μέσα σε όλη αυτή την ευτυχία και ενώ καθόμουν στον υπολογιστή συμβαίνει ότι χειρότερο για ένα μηχανόβιο, χαλάει ο καιρός.

Εκεί που θα περίμενε κανείς (ακόμα και εγώ να σας πω την αλήθεια) να αρχίσω τα μπινελίκια, εγώ απλά το απολάμβανα. Πήρα το καφεδάκι μου έβαλα μουσικούλα και βγήκα στο μπαλκόνι. Βλέπεις εδώ κάτω είχαμε να δούμε βροχή από των Απρίλη. Πάντα απολάμβανα τη μυρωδιά του βρεγμένου μετά από καιρό χώματος. Όμως λόγο της λατρείας μου για τις μηχανές και μιας που πάντα κάτι θα είχα να κάνω την ώρα που έβρεχε δε με άφηνε να χαρώ τη βροχή όπως παλιά. Ειδικά τα πρώτα χρόνια που οδηγούσα πόσες φορές είχα πάει στο μάθημα να στάζω από πάνω μέχρι κάτω ούτε που θυμάμαι. Γι αυτό ήρθε και η μάνα μου και κοίταζε των τρελό που καθόταν χαλαρός στο μπαλκόνι και γύρω του να ρίχνει καρέκλες.

Εντάξει να σας πω την αλήθεια πλέον με το να έχω μπουφάν καλό και παντελόνι, που να κρατάει περισσότερο νερό έξω από ότι μέσα, μια χαρά την έβγαζα με τη βροχή όταν οδηγούσα. Μη σας πω ότι το απολάμβανα κιόλας μιας και βλέπεις και το πόσο καλώς οδηγός είσαι. Είναι και το γεγονός ότι έχω πλέον βραχεί τόσες φορές που δε μου λέει κάτι μια φορά παραπάνω. Αλλά έτσι το να κάτσω να χαζεύω τι βροχή είχα πολλά χρόνια να το κάνω.

Καλά ήταν να μη μας γίνει και συνήθεια όμως άντε να σταματήσει λίγο η βροχή (ξανά ξύπνησε ο στραβωμένος μηχανόβιος μέσα μου) να κάνω και καμία βόλτα γιατί πολύ έκατσα μέσα. Έχω και την Κορίνα (η τελευταία μου μεγάλη αγάπη είναι αυτή)από κάτω και παραπονιέται. Δεν έχω δική της Φώτο αλλά θα βάλω μιας ξαδέρφη της και σύντομα θα βάλω και τη δικιά μου κούκλα.

7 comments:

kaly! said...

hi! apo pou?
kala exeis foto tisksaderfis tis k oxi diki tis!

Beer-o-mixalhs said...

den eixa proxeirh kamia. alla mhn ths to peis ths Korinas oti den ebala dikia ths 8a mou krataei moutra. GYNAIKES ase

trying escape the truth said...

Wraia einai kai na koitas ti vroxi apla mi sou ginei sinithia opws to pes :) Oso gia tin Korina afou emeines sto soi tis den nomizw na parexigithei :P

Beer-o-mixalhs said...

mpa mhn to les akoma perissotero peirazontai an koitas mesa sto soi
:P

trying escape the truth said...

Afto omologoumenws den to eixa skeftei ;)

Beer-o-mixalhs said...

oute egw to eixa skefth
alla to eida me ta matia mou kai de trabh3a kai liga :)

trying escape the truth said...

Afou to les meta apo proswpiki peira, kati tha xereis parapanw ;) Kai twra pou to skeftomai mallon tha einai kai xeirotero an mou tixei kamia diaforetiki antidrasi tha enimerwsw gia na vgaloume apotelesmata se genikefsimo deigma!