Wednesday, October 24, 2007

Σχέδια

Μια βρέχει μια λιάζει και αυτά μέσα σε διάστημα λίγων ωρών. Εκεί που λες θα κάτσω μέσα δε γαμιέται, τσουπ να τος ο ήλιος πάνω από το κεφάλι μου. Το χειρότερο είναι ότι σε βάζει σε σκέψης ‘να κάνω τι βόλτα μου τελικά ή θα με πιάσει πάλι στο δρόμο;’ Αυτό είναι το λιγότερο μιας και αν δε πηγαίνω πάνω κάτω σα το τρελό με τη μηχανή δε χάλασε και ο κόσμος. Πέρα όμως από τις βόλτες έχω να κάνω και μια βόλτα μέχρι τα Χανιά και δεν λέει να με πιάσει η βροχή στο δρόμο. Αλλα έλα που πρέπει μέχρι την Παρασκευή να είμαι εκεί.

Μετά έχω και όλους γύρω μου να μου λένε να μπω σε ένα πρόγραμμα. Τα κλασσικά να πάρω το γαμώ πτυχίο, να πάω να κάνω το φαντάρο, να κόψω τις μαλακίες με τη μηχανή και να σοβαρευτώ γενικά. Πάλι καλά που δε μου λένε να παντρευτώ και να κάνω παιδία. Προφανώς τους φαίνομαι μικρός ακόμα τι να πω.

Πώς να γίνουν όμως όλα αυτά εγώ δε μπορώ (δε θέλω κιόλας ώρες ώρες) ή κατά περιπτώσεις δε με αφήνουν οι καταστάσεις να φτιάξω ένα πρόγραμμα μεγαλύτερο των δυο ημερών. Τα γαλατά έχουν μεγαλύτερα σχέδια από εμένα. Αυτά ξέρουν τουλάχιστον τι θα κάνουν για τις επόμενες τέσσερις μέρες.

Έτσι έχουν τα πράγματα τις δουλείες μου στα Χανιά δε γαμιέται θα τις κάνω μόλις φτιάξει ο καιρός. Του πούστη δε θα βρέχει και όλη την ώρα. Έτσι θα πιω ένα ποτήρι γάλα (έτσι για να του χαλάσω τα σχέδια) και μιας και τώρα δε βρέχει θα πάω μια βόλτα για να πάρω λίγο αέρα.

2 comments:

trying escape the truth said...

Δεν είναι για μας τα προγράμματα. Μακρυά!!

Beer-o-mixalhs said...

έτσι λέω και εγώ αλλά δε με ακούει κανένας :P