Friday, October 19, 2007

Αλληλούια

Πάντα το ήξερα, αν και το αρνιόμουν κατά καιρούς, πως είμαι και εγώ ο κλασικός έλληνας. Που όλα του φταινε με τίποτα δεν είναι ευχαριστημένος, που νομίζει ότι είναι καλύτερος από πιλότο της φόρμουλα 1 και που τα αφήνει όλα για την τελευταία στιγμή.

Εντάξει δεν έχω όλα αυτά τα κακά, μιας και δεν πιστεύω ότι είμαι πιλότος της φόρμουλα (όμως είμαι λίγο καλύτερος από τον Valentino Rossi των πρωταθλητή του moto GP). Έχω όμως το κακό να τα αφήνω όλα για την τελευταία στιγμή. Ενώ είχα μπροστά μου 6 μήνες για να γράψω μια εργασία που σχετική με την πρακτική μου, και την οποία έπρεπε να την παραδώσω τελειώνοντας την πρακτική, εγώ την ξεκίνησα δυο μέρες πριν τελείωση η προθεσμία που είχα.

Έτσι λοιπόν πανικόβλητος ξεκίνησα να γράφω και να γράφω για το ευρυζωνικό ιντερνετ και για τον εξοπλισμό που χρειάζεται. Και ενώ εγώ έβγαζα τα γαλαζοπράσινα ματάκια μου μπροστά απο ένα pc η σελίδες δεν γέμιζαν. Κάτι έπρεπε να κάνω και γρήγορα. Εκεί πάνω στην απελπισία μου να μπροστά μου η λύση. Η λύση με ένα πανέμορφο όνομα VERDANA. Με το ίδιο μέγεθος γραμματοσειράς πιάνει το τριπλάσιο χώρο και χωρίς να μπορεί να σου πει κανένας τίποτα. Μιας και το μέγεθος των γραμμάτων είναι όπως μου είπαν δε μου είπαν για το πως θα είναι τα γράμματα.

Μετά απο αυτό το μικρό διάλειμμα επιστρέφω πάλι στην εργασία μου. Γιατί όσο μεγαλύτερη και αν φαίνετε η γραμματοσειρά απο μόνη της δε θα γράψει την εργασία για μένα. Και αν μπορεί κανένας να βοηθήσει το e-mail μου είναι στη διάθεση σας. ‘Ευρυζωνικός εξοπλισμός παροχέων υπηρεσιών ADSL’ είναι το θέμα περιμένω αλλά γρήγορα. Ευχαριστώ προκαταβολικά.

7 comments:

trying escape the truth said...

Αν και δύσκολο το θέμα σου, εγώ σου δίνω το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τη γραμματοσειρά! Επίσης συγχαρητήρια για τη βελτίωση χρόνου ;)

*...Nantia...* said...

ΑΧΑΧΑ καλό το κολπάκι θα το κάνω και εγώ..να σου πω,άμα ψάξεις στο ίντερνετ καλά καλά θα την βρεις την εργασία σου -ή κάτι παρόμοιο τελοσπάντων- στα αγγλικά πιστεύω!Είναι και ένα site με εργασιες αλλά δεν θυμάμαι πως το λένε...

Beer-o-mixalhs said...

trying: perimeno to diplwma eyresitexnias na 8ymh8w na bgalw logo gia to pws h baremara briskh tropous gia na se boh8hsh na ka8ese

nantia: tipota den exei sto internet pou na pianei panw apo 15 selides opote mono h grammatoseira de ftanei. fantasou exw balei saltses na skwtosw kardiako kai akoma eimai stis 30 selides. opote an 8ymh8eis to site me tis ergasies me swzeis

trying escape the truth said...

για τσέκαρε και αυτό το site http://www.webstudent.gr/ (δεν ξέρω πως λειτουργεί αλλά μου το χουν συστήσει και μένα) στο λόγο πάντως μπορώ να βοηθήσω σίγουρα!!

Beer-o-mixalhs said...

mphka sto site pou les alla 8eloun lefta gia na sou kanoun thn ergasia, den einai gia mas. eyxaristw pantws gia th boh8eia :)

trying escape the truth said...

afto den to xera ;) Krima kai eixa skopo na to xrisimopoiisw! Alla etsi den leei (an vrw kati allo tha enimerwsw!)
Kalisperes

Beer-o-mixalhs said...

kala gia ta megala zoria mia xara einai. alla den einai twra gia emas
kalhspera kai se esena :)